Art Palace Forum
Января 23, 2019, 07:11:24 am *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: SMF - Just Installed!

Начало   Помощь Поиск Войти Регистрация  
Страниц: [1]
  Печать  
Автор Тема: Billige fodboldtr_jer Udsigten til en Champions League-finale mod Barcelona er ikke noget, som Flore  (Прочитано 52 раз)
Hildred34C
Jr. Member
**

Hello from Sweden. I'm glad to came across you. My first name is Roscoe. I live in a small city called Hedekas in east Sweden. I was also born in Hedekas 33 years ago. Married in August 2004. I'm working at the backery.

Просмотр профиля WWW
« : Декабря 01, 2018, 06:28:46 pm »

Billige fodboldtr_jer Udsigten til en Champions League-finale mod Barcelona er ikke noget, som Florentino Perez skyder v_k fra, og han har antydet, at han ville byde velkommen. P_ trods af at begge sider har en s_ storsl_et europ_isk stamtavle i flere _rtier, har de aldrig m_dt det sidste af kontinentets premierklubkonkurrence. Det kan _ndre sig i _r, og Real Madrid-pr_sidenten har h_vdet, at han ser frem til det, da de to Supercopa de Espana vinder tidligere i kampagnen. Det vigtigste er at n_ finalen og jeg forestiller mig, at vi skal spille Bayern f_rst, fortalte han italiensk publikation La Gazzetta dello Sport. Vi synes altid fodboldtr_jer at spille imod dem. Men hvis vi skulle spille Barcelona i finalen, husker jeg, at vi tidligere i _r slog dem to gange i Supercopa: 3-1 v_k og 2-0 hjemme. Real supremo tilb_d ogs_ nogle ros til Juventus tilh_ngere for den m_de, hvorp_ de udf_rte sig med en applausrunde i k_lvandet p_ Cristiano Ronaldos fantastiske overhead kick i Torino i sidste uge. Hvad der skete der var meget sp_ndende billige fodboldtr_jer og viser Juventus og deres fans storhed, tilf_jede han. Ronaldo s m_l var en af __de smukkeste i fodboldhistorie. Et vidunderligt m_l af den bedste spiller i verden. Han kaldte mig ogs_ Juan Carlos, min tids konge, da jeg fodboldtr_jer b_rn kaldte ham til at lyk_nske ham. Da Perezs interview var med en italiensk udl_b, afsl_rede han ogs_, hvilken legende af spillet p_ halv_en han havde v_ret desperat at bringe til den spanske hovedstad. [Francesco] Totti er en af __legenderne, som alle _nskede at underskrive, indr_mmede han. F_r 2006, i begyndelsen af __mit valg som pr_sident kaldte jeg ham og spurgte ham om han ville komme til Real. Men han fortalte mig, at han ikke kunne forlade Roma. AidenClea fotballdrakter EricaMath
 GlennPolg billige fotballdrakter AngelaHac
 GlennPolg billige fotballdrakter AngelaHac
 GradyKimb fotballdrakter NevaZokly
 GarrettAu Billige Fodboldtrojer Born MalcolmLa
 RitaSweet Fodboldtrojer DomingaSt

Feel free to visit my page - billiga fotbollstrjor
Страниц: [1]
  Печать  

Перейти в: